Valitse sivu

Vapaan keskustelun alue?

Foorumit Ilmoitustaulu Vapaan keskustelun alue?

• Tämä aihe sisältää 16 vastaukset, 2 ääntä, ja päivitettiin viimeksi 3 kuukautta toimesta.
Esillä 2 viestiä, 16 - 17 (kaikkiaan 17)
  • Julkaisija
    Vastaus
  • #1588 Vastaa | Lainaus
    Vieras

Minulle kaikki ehdotukset on ok, pääasia että pääsee jankkaajista ja trolleista eroon, ja saa shipata rauhassa😊

Loading spinner
      #1607 Vastaa | Lainaus
      LLPadam

Äsken katosi mun viesti, ja tuli “Virhe. Oletko varma että haluat tehdä tämän?”  x 2 captcha-vahvistuksen jälkeen!

Joo, sitä just tarkoitin! Pohdin, olisiko uusille satamaan löytäville kutsuvampaa, jos “1 Testialue” tms paikalla olisi “1 Pääkeskustelu” (paremmalla nimellä:D) ja sen takana lanka pääkeskusteluun, jos keskustelua ei saa suoraan laitettua yläkategorioiden joukkoon. Ja  sitten voisi olla esim “Muut shipit” tms.

Kiitos rakentelusta!

Loading spinner

Näköjään ei pysty laittamaan keskusteluja suoraan foorumin juureen, vaan pitää olla ensin joku pääkategoria ja sen alle keskustelut. Kategoriat ovat nyt tuoreusjärjestyksessä. Myös kategorioiden sisällä olevien keskustelujen pitäisi olla järjestyksessä uusin ensin, mutta eivätpä näy olevan, vittujenkevätsentään… Kategoria Shippiristeilyn alla on varmaankin se pääkeskustelu, eli K/B shippi, eli sen tai molempien nimet voi vaihtaa jos niin halutaan? Mulla lyö tämän suhteen nyt tyhjää. Yksi vaihto voisi olla se, että kaikki on yhden kategorian alla omina keskusteluinaan jollain nimellä; shipit, minificit, musiikkilinkit jne. Tarkoititkohan tätä? Ilmoitustaulun pitäisin omana kategorianaan, se olisi turhaan muiden keskustelujen seassa. Eli vain 2 kategoriaa, Keskustelut (joku parempi nimi?) ja Ilmoitustaulu?

Loading spinner
      Esillä 2 viestiä, 16 - 17 (kaikkiaan 17)
      Vastaa aiheeseen: Vapaan keskustelun alue?
      Tietosi:

Foorumit Ilmoitustaulu Vapaan keskustelun alue?