Valitse sivu

Vastaa aiheeseen: K/B shippi

Foorumit Shippiristeily K/B shippi Vastaa aiheeseen: K/B shippi

#1840 Lainaus
Vieras

Minä olen käynyt vain yhdellä kummankin keikalla, joten otos ei ole vielä mitenkään kovin mittava. Ja se mun Joksukeikka oli sunnuntain Kultsa. Siellä oli kyllä hyvin turvallinen olo kun jälkikäteen miettii, mutta itse paikan päällä huomasin vain sen ilmassa leijuneen rakkauden määrän, se oli jotenkin todella käsinkoskelteva, enkä millään muulla keikalla ole aistinut sellaista niin vahvana. Oli jotenkin ihana lukea sitten muiden raportteja, joissa sanottiin ihan samaa mitä itse siellä tunsin. Suuri mahdollisuus siis että esiintyjät itsekin sen huomasivat.

Kärtsän keikka oli sama, jolla suoraan sanoi että “jos olet tälläinen ihminen niin älä tule mun keikoille.” Se tais olla sitä fanikuvauskeissin aikaa. Huolimatta humalaisista en ahdistunut, mutta ei siellä ehkä ihan samanlaista sulautunutta yhteenkuuluvuutta täysin tullut kuin Joksufanien keskellä. Eli ehkä sellainen pieni varovaisuus oli silti takaraivossa (ehkä just humalaisista miehistä ja omista kokemuksista johtuen). Mutta hyvin ainakin siellä meni Kärpyn paasaus perille eikä ollut mitään ongelmia, hyvä mieli jäi keikasta ja seuraavalle on jo lippu plakkarissa. 😊

Loading spinner