Valitse sivu

Vastaa aiheeseen: Minificit

Foorumit Kirjasto Minificit Vastaa aiheeseen: Minificit

#1767 Lainaus
Vieras

Vauvalta turvaan osa 1 (en ole kirjoittaja):

Bojan haluaa syödä lohikeittoa. Katoin sopivan ravintolan matkan varrelta. Rauhallinen paikka. Muut Jokerit syö pihviä. Mainostavat kotiruokaa, mutta täältä ei saa edes maksalaatikkoa, mun lempparia. Oliskohan ravintolalle OK jos hakisin Alepasta ja lämmittäisin vaan niiden mikrossa?

Bojan istuu vastapäätä ja pitää pöydän alla jalkaansa mun jalan päällä. Se liikuttelee sitä välillä mun säärtä pitkin. Sit se napauttaa hellästi jos puhun liian pitkään Krisin kanssa. Se haluaa mun kaiken huomion. Onkohan se vähän mustasukkanen? Mun mielestä on vähän epäkohteliasta jos en puhu muille mitään. Mieluiten mä tietenkin tuijotan Bojania. Se tykkää siitä. Se on niin kaunis ja sen katse saa mut lämpimäksi. Se ojentaa mulle leipää ja samalla koskee mun kättä, vähän liian pitkään. Sit se vilkuilee välillä oudosti mun huulia. Puhuu pehmeellä äänellä. Oon kyl salaa ihan ihastunut. Voisin vaan tuijottaa sitä koko päivän. Bojan haluu että mä maistan sen lohikeittoa, se syöttää mua lusikalla. Mua naurattaa. Se nuolaisee sormeaan ja pyyhkii silittäen sillä mun suupieliä ja huulia. Sen kosketuksessa on kyllä joku juttu joka saa mut ihan sekasin.

Se selittää suloisesti kuinka kaatoi keitot syliinsä syksyllä kun näki mun oddlygoods kuvat. Sehän oli salaa mun tarkotuskin, sillehän mä siinä poseerasin. Heitän läppää että olis saanut tulla nuolemaan ne oddlygoodsit pois mun päältä. Olis kuulema tullut, jos olis ollu Suomessa. Ei näytä edes vitsailevan. Hassu.

Kun noustaan pöydästä se vetää mut kainaloonsa kun kävellään bussiin. Se ujuttaa kätensä mun takin alle. Sillä on napakka ote ja se sivelee mun kylkeä. Hymyillään. Mä sovin siihen sen kainaloon just sopivasti. Ihan kun mut olis tehty siihen.

Loading spinner