Valitse sivu

Vastaa aiheeseen: Minificit

Foorumit Kirjasto Minificit Vastaa aiheeseen: Minificit

#1762 Lainaus
Vieras

Siirretty Vauvalta (ei oma):

Ne on tänään Malmössä. Eli periaatteessa mä voisin matkustaa sinne ja nähdä sen taas. Mä oon miettinyt pääni puhki. Se soitti mulle eilen, mutta en pystynyt vastaamaan, koska se soitti niin myöhään. Ja mulla oli, no, hankala tilanne. Laitoin kyllä perään viestin, mihin se vastasi tosin vasta aamulla. Voi sitä pientä. Se kirjoitti “Jere. I want you here”. Haluaa mut sinne. (Vai haluaa mua siellä?) Mä vastasin sydämellä siihen.

Mä oon puun ja kuoren välissä. Mä rakastan sitä, siitä mä oon varma. Mä rakastan niin, että tekee kipeetä. Viimeisen vuoden aikana, se on tehnyt mun elämästä niin paljon parempaa. Kaiken tän hullunmyllyn keskellä. Se on mun oma rakas pikku slovakki. (Okei se vihaa tota slovakki-sanaa, mä vaan kiusaan sitä aina, koska se on niin söpö suuttuessaan, se alkaa lopulta puhua jotain serbiaa ja puhisee ja puree huultaan. Joka kerta se leppyy mulle kuitenkin, kun mä alan kutittaan sitä tai ilmeilen jotain typerää.)

Mä ostan lipun sinne Malmöön koneeseen nyt. Mun on pakko mennä sinne. Pakko nähdä se. Mun on niin ikävä sitä sen pientä hölmöä naamaa. Ja niitä sen juttuja. Vaikka vastahan me nähtiin. Mutta mä haluan ottaa sen syliin ja pitää sitä hyvänä. Silitellä sen pehmeää ihoa ja tuntea sen jumalainen tuoksu nenässä. Näyttää sille, mitä se merkitsee mulle.

Mä keksin kyllä jotain. Mä laitan sille nyt viestin, et mä oon tulossa.

Loading spinner