Valitse sivu

Vastaa aiheeseen: K/B shippi

Foorumit Shippiristeily K/B shippi Vastaa aiheeseen: K/B shippi

#1716 Lainaus
Vieras

En ollut keikalla, mutta ihan livepätkiä seuraamalla pääsin tosi hyvään tunnelmaan. Yleisö näytti paikoin jähmeältä mutta oli kiva lukea kommenteista, että johtui vaan instasta ja oikeasti lauloivat mukana. Metulji oli yllättävän hiljainen, kun on tottunut muilla keikoilla, että sitä lauletaan kovaa mukana. Ehkä ihmiset halusivat kuunnella enemmän tai sitten tosiaan se insta ei suostunut ottamaan yleisön ääntä mukaan.

Itse fiilistelin enimmäkseen silmät kiinni ja sanoja äänettömästi tapaillen, kun se B:n ääni on niin kaunis. Ew oli aivan upea kokemus livenä. En nähnyt kumpaakaan uutta biisiä mutta sen vikan encoren näin ja ilmeisesti se oli niistä uusista toinen. Kuulosti jotenkin plastikamaiselta ja olen siitä aika innostunut.

Moni on kirjoittanut, että B oli rento ja innostunut. Kuulosti ainakin tosi iloiselta, en saanut mitenkään vaikutelmaa vaisusta B:stä. Ainoastaan aika liikuttuneesta loppuvaiheessa.

Se, mihin olin pettynyt, oli vaatteet. Tuntui kuin pojat olisivat repineet vaatekaapista mitä ikinä käsiin osuivat. Jan turkin ja Adidas-verkkarit, Nace kukkapaidan ja Stozice-housut, Jure pinkit (?) housut ja mustan paidan. Krisillä oli se vanha valkoinen hihaton paita mutta ilmeisesti uudet housut. Käyttikö sitä Kirrin takkia alussa? En itse nähnyt sitä hänen päällään yhtään lavalla. Kris oli ok mutta hänellä vaatteet olivat samankaltaiset kuin ennenkin. Jure palasi melkein vuoden taaksepäin, jotain samaa hänellä oli päällään Turquoise carpetilla Euroviisuissa. Bojanilla oli jotain Stozice-kampetta, ei näyttänyt kovin uudelta eikä kovin luovalta. Menee vähän tuohon samaan kastiin kuin Kris. Nace näytti käyneen Martinin vaatekaapilla, paita oli just sellainen, jota Martin voisi käyttää.

Joo, vaatteet eivät olleet minusta nyt kovin innostavat. Mutta kylläpä Nace oli tikissä! Oli taas laihtunut (tai ehkä kiinteytynyt). Martinin paita kyllä sopii hänelle mallin puolesta mutta jotenkin sellainen seinäkoristeen värinen, että ei saanut kyllä huippupisteitä. Juren vaatteista pitäisi saada jokin lähikuva, jäi vähän mielikuva eriparisuudesta, että eivät ehkä olisi sopineet yhteen.

Vaatteista huolimatta (eivätkä ne nyt olleet mitenkään häiritsevät mutta eivät tuoneet kyllä mitään lisäbuustiakaan) keikka oli superhyvä. Joksut ovat niin ihania!

Loading spinner