Valitse sivu

Vastaa aiheeseen: K/B shippi

Foorumit Shippiristeily K/B shippi Vastaa aiheeseen: K/B shippi

#1338 Lainaus
LLPadam

Minusta olisi kiva pikkuhiljaa siirtyä tänne, kun ei aina jaksaisi tuota muiden palstojen trollausta. Tosiaan odotettavissa on, että osa seuraa perässä, joten toivottavasti moderointi toimii. Vähän ehkä vaatii totuttelua siihen, että täällä aiheet on jaettu eri osioihin, kun on aiemmin tottunut höpöttelemään musa, shippi, keikka ym. asiat samassa ketjussa.

Loading spinner

Jaottelu oli hankalaa, kun ei tiedä miten se toimii käytännössä. Tosiaan itsekin olin tottunut että kaikki oli samassa. Ainut että itseäni häiritsi muissa ketjuissa ne muut shipit, koska en ole itse niistä kiinnostunut, enkä halunnut sivutolkulla käyttää aikaa niiden yli hyppimiseenkään. Mikäänhän ei estä poistamasta käyttämättömiä osiota, jos siltä tuntuu. Aika näyttää ketä tänne eksyy, vai eksyykö ketään. Häiriköinnin osalta varmin ratkaisu on että kirjautumispakko kaikille. Kirjautuneena voi myös valita haluaako kirjoittaa nimimerkillä vai anonyyminä, valinta tehdään ruksilla. Eli halutessaan kirjautunut henkilö voi vaikka aina kirjoittaa anonyyminä. Keskusteluja voi myös rajata niin että sisältö näkyy vain kirjautuneille. Itse en kannata pakkokirjautumista, mutta jos täällä alkaisi häirintä ja siitä haluaa 100% eroon, niin kirjautumispakko on aikalailla ainut vaihtoehto. Toki moderoinnilla, mutta siinä kohtaa pitää miettiä mikä järki on toisten ihmisten kuluttaa aikaa päivystäen palstalla poistaen ja bannaten muita kiusaavia ihmisiä, plus kiertoteitä bannaamiseen löytyy ja he ketkä harrastavat trollaamista, tietävät ne. Jos jollain on tarvetta trollaamiseen, apu löytyy lääkäristä, ei keskustelupalstalta.

Loading spinner