Valitse sivu

Vastaa aiheeseen: K/B shippi

Foorumit Shippiristeily K/B shippi Vastaa aiheeseen: K/B shippi

#1323 Lainaus
Vieras

On ollut kyllä rankat yöt sekä laivalla että puutarhassa. Ja kerrankin kun voisin lueskella melkein aamuun asti, niin sitten on noita aivan järjettömän ilkeitä kommentteja jatkuvalla syötöllä. Jos keskustelu sujuu kivasti, tulee aivan varmasti viesti, joka kohdistuu jomman kumman päähenkilön ulkonäköön tai luonteeseen negatiivisesti. Ja en enää usko, että kukaan siihen tarttuu vaan varmaan se kirjoittelija itse suoltaa noita vastauksiakin saadakseen muut reagoimaan. Ymmärrän, että on vaikea olla reagoimatta, kun epäreilusti haukutaan ja ilkeillään, mutta se on kyllä noiden trollien tarkoituskin. Saada reagointia. Lisäksi laivanupotus on varmaan se toinen päämäärä.

Onkohan viestejä poistunut paljon aamulla? Laivalla valitettiin, että puutarhassa on ollut koko yön ankea meno ja olikin kahteen asti, jolloin lähdin itse nukkumaan, mutta sen jälkeen oli ollut ihan kivaa keskustelua, kunnes nyt aamulla joku taas aloitti. Ja se samainen joku aloitti samaan aikaan myös laivallakin.

No, minä pakenin nyt tänne hetkeksi ja olen valmistautunut vaikka yksin keskustelemaan itseni kanssa, kunnes se typerä trolli katoaa taas hetkeksi.

Loading spinner